Oprava motoru je celkem složitější, je třeba dát nové písty, ojnice, hlavní i vedlejší šály a novou klikovku (bude poškozená jak vylítly šály).
COSW dělá stroker kit na 2.2 což je "relativně" levný, ale je to 2.2 tzn nový vstřiky, jednotku, čerpadlo...takže to je blbost.
a pak tu je hromada kombinací Wiseco, Wossner atd. + ojnice K14, Menley, Eagle atd. nic z toho se mi nelibi, protoze to neni od jedne firmy a asi COSW jako jedinej ma vsechno.
Současné s tím bude třeba vyměnit spojku, lamelu, přítlačáík, ložisko a setrvačník, jestli zbydou prasule...možná dvojlamelová spojka od HKS/EXEDy :-)?
Cenové nabídky a dostupnosti se zjišťují na několika frontách.
Z Anglie přišla radůstka
Žádné komentáře:
Okomentovat