V životě jsem v takovém autě neseděl, v životě jsem v ruce nedržel rozpis a neměl jsem naprosto představu co to vůbec znamená se účastnit takového závodu.
Jel jsem 3 RZ a zážitek je to zcela nepopsatelnej. Řidičské schopnosti pilota byly naprosto famózní - jsou úplně jinde než jsou schopnosti všech co znám :-). Každá zatáčka projeta v obrovské rychlosti, perfekní prostorovou představou a jediným cílem pobavit všechny okolo. Neřešil milisekundy jako profi tými okolo, které přijely div ne s kamionem náhradních dílů, vozů apod. Pan Gajar přijel skromě s navigátorem a kopilotem v jedné osobě Františkem, měl pár šroubováků, klíčů apod. a předvedl tu největší show ze všech přítomných posádek.
Moje schopnosti navigátora jedním slovem katastrofální. Nesčetněkrát jsem se ztratil v rozpise a dokonce mi v poslední RZ pan Gajar "četl" rozpis dle zatáček, abych se našel v papírech :-). Za sebe musím říct, že to byla sranda největší, ale chudák pilot :-).
Jsem tak okouzlen atomosférou závodů, že je dost možné, že nějaké skromné autíčko na učení vyrobím, ale kdo ví?
Závodní vozidlo Mitsubishi EVO V - upravené pro závody.
Pro navigátory mé postavy není sranda se do sedaček nejen dostat ale např i nandat si helmu není žádná sranda.
Rozpis...ještě dnes se mi o něm zdálo :-)
Jeden z nádherných průjezdů, foto by Mikeš
Konec, špitec, šlus, ende, učešu a sedám do civilního Subárka...
Žádné komentáře:
Okomentovat