pondělí 26. dubna 2010

Moje nové STi koooonečně na silnici

Po mnohamešíčním ladění, upravování, sváření, šroubování se postavilo staro/nové STi na kola.

Kdybych měl porovnat nové a staré auto, tak toto nové (rok výroby 2000) je proti starému (rok výroby 2008) mnohem více spartanské. Nenajdete zde pohodlné sedačky s kvalitním bočním vedení, nenajdete zde volant s ovládáním audia (vlastne tam není ani radio :-)). Nenajdete zde nic co mají dnešní moderní auta.

Na druhou stranu tím, že je auto o stovky kil lehčí, tak s menším výkonem zažíváte neuvěřitelnou ovladatelnost auta. Auto mění směr tak rychle, jak jen stačíte točit volantem, tahat za hydraulickou ručku nebo dupat na brzdy a plyn. Auto má ukrutně tvrdý podvozek. Po 100km jízdy mám pohmožděný krk, záda, pátř, ruce, nohy, nohy, nohy, záda, ruce, nohy a nohy.

Jedním slovem nepoužitelná bestie pro běžnou jízdu, ale neuvěřitelně zábavné auto pro víkendové radovánky :-).




8 komentářů:

Martin Jindřišek řekl(a)...

mooc pěkný migueli.

Anonymní řekl(a)...

mooc pěkný migueli.

Anonymní řekl(a)...

Se jim nak posral system komentaru, ze to tu leze 2x...

Sladoch řekl(a)...

Gratuluji ke krásnému autu type R rules.Bílá jí sluší a ten zvuk.

Miguel řekl(a)...

Díky šéfe; jen ten podvozek dořešit...ten z 2008 tam dát nejde.

Miguel řekl(a)...

Ten HKS je tak ukrutne tvrdej ze jsem uz celej rozlamanej :-(

Martin řekl(a)...

Co se stalo s STi 2008? :-O

Miguel řekl(a)...

Poladil se tam vrzajici podvozek, naladila se zadni naprava a krasne jezdi do zatacek :-)