Po mnohamešíčním ladění, upravování, sváření, šroubování se postavilo staro/nové STi na kola.
Kdybych měl porovnat nové a staré auto, tak toto nové (rok výroby 2000) je proti starému (rok výroby 2008) mnohem více spartanské. Nenajdete zde pohodlné sedačky s kvalitním bočním vedení, nenajdete zde volant s ovládáním audia (vlastne tam není ani radio :-)). Nenajdete zde nic co mají dnešní moderní auta.
Na druhou stranu tím, že je auto o stovky kil lehčí, tak s menším výkonem zažíváte neuvěřitelnou ovladatelnost auta. Auto mění směr tak rychle, jak jen stačíte točit volantem, tahat za hydraulickou ručku nebo dupat na brzdy a plyn. Auto má ukrutně tvrdý podvozek. Po 100km jízdy mám pohmožděný krk, záda, pátř, ruce, nohy, nohy, nohy, záda, ruce, nohy a nohy.
Jedním slovem nepoužitelná bestie pro běžnou jízdu, ale neuvěřitelně zábavné auto pro víkendové radovánky :-).
8 komentářů:
mooc pěkný migueli.
mooc pěkný migueli.
Se jim nak posral system komentaru, ze to tu leze 2x...
Gratuluji ke krásnému autu type R rules.Bílá jí sluší a ten zvuk.
Díky šéfe; jen ten podvozek dořešit...ten z 2008 tam dát nejde.
Ten HKS je tak ukrutne tvrdej ze jsem uz celej rozlamanej :-(
Co se stalo s STi 2008? :-O
Poladil se tam vrzajici podvozek, naladila se zadni naprava a krasne jezdi do zatacek :-)
Okomentovat